پایگاه اطلاع رسانی و خبری نمایشگاه ها،همایش ها،جشنواره ها،مسابقات،نگارخانه ها،فرهنگسراها و مناسبات داخلی و خارجی
  
شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی مجازی جهان سبز
با تغییر روشهای سنتی تولید و عرضه کالاهای مصرفی و خدماتی، هر روز زمینه برای اجرای ایده های نو در حوزه تبلیغات و بازاریابی بیشتر می شود. امروزه شیوه های مدرن تبلیغات در بازرگانی از آگهی و رپرتاژهای مکتوب، دیداری و شنیداری تا گسترش روزافزون فضای تبلیغات مجازی و الکترونیکی در اینترنت، سلیقه ها را تغییر داده و به انتخاب ها جهت بخشیده است.
شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی مجازی جهان سبز به عنوان اولین شرکت نمایشگاهی مجازی در کشور با تکیه بر تجارب قابل توجه خود در اجرای نمایشگاهها و همایشهای مختلف بازرگانی، فرهنگی، علمی و صنعتی، همزمان فعالیت خود در فضای مجازی وب را نیز آغاز نموده است.
برگزاری و اجرای نمایشگاههای مجازی، همزمان با فعالیت این نمایشگاها در سراسر کشور، برگزاری نمایشگاه های مستقل مجازی در کنار ارائه آخرین اخبار و گزارشهای مربوط به نمایشگاهها و همایشهای داخلی و خارجی به عنوان رسانه الکترونیکی از جمله فعالتهای جهان سبز در farina است. پایگاه اطلاع رسانی farina روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحولات مربوط به نمایشگاهها و همایشها، مناسبتها و جشنواره ها و مسابقات مختلف داخلی و خارجی را به اطلاع فعالان و علاقه مندان می رساند.

چشم انداز

شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی جهان سبز با بکارگیری طیفی از آخرین تکنولوژی، روش های نوین مدیریتی بر اساس استانداردهای بین المللی و نیز تکیه بر همکاران مجرب خویش، بر آنست تا بعنوان یکی از مجریان قوی در عرصه ی رسانه ی کشور، در راستای توانمند ساختن بخشهای دولتی و غیر دولتی مرتبط با صنعت نمایشگاهی اقدام نماید.

خدمات قابل ارائه شرکت جهان سبز

الف. برگزاری و مشارکت در نمایشگاهها، همایش ها، کنگره ها، جشنواره ها، سمینارها و مسابقات داخلی و خارجی
ب. برگزاری و راه انداری نمایشگاه، همایش، کنگره، جشنواره، سمینار و مسابقات داخلی و خارجی در فضای مجازی (الکترونیکی و اینترنتی)
ج.راه اندازی و ارائه سایتها و نشریات الکترونیکی
د.طراحی، چاپ و نشر انواع کتاب، نشریات بولتن و ارائه کلیه محصولات فرهنگی
ه.مشاوره و ایده پردازی
و. ارائه خدمات فرهنگی ورزشی

اهداف شرکت جهان سبز

الف) اهداف اقتصادی
  • معرفی، بازاریابی
  • همکاری های اقتصادی
  • توسعه صادرات
  • کمک به ایجاد رقابت سالم
  • تمرکز سازی
  • کمک به انتقال تکنولوژی
  • جذب سرمایه گذاری
  • بهره مندی آحاد جامعه از تسهیلات زمان برپایی نمایشگاه
  • ایجاد اشتغال

ب) اهداف فرهنگی، اجتماعی و هنری
  • گسترش مناسبات فرهنگی با سایر ملل
  • کمک به رشد و توسعه صنعت نمایشگاه و صنایع وابسته
  • ایجاد فرصت مناسب آموزشی برای برخی دست اندرکاران
  • ایجاد بستری مناسب جهت بروز خلاقیت و استعدادهای نهان به ویژه در میان جوانان
  • ایجاد زمینه لازم جهت تبادل تجربیات و اطلاعات حرفه ای ها


سه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۶ |

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
After Sales Service International Magazine - ماهنامه بین المللی خدمات پس از فروش - بزودی ...

تغییر نرخ اجاره غرفه در بخش بین الملل نمایشگاه کتاب
یازدهمین نمایشگاه آشپزخانه، حمام، سونا و استخر
بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران 11 اردیبهشت آغاز بکار خواهد کرد
با تمام قلبم در کنار برگزار کنندگان جشن درخت دوستی ایستاده ام
ثبت نام ناشران الکترونیک در نمایشگاه کتاب تهران
سالن سران اجلاس ۱۵ اسفند میزبان هنرمندان
نمایشگاه نشریات تخصصی جشن رسانه ای نخبگان است
موزه زیست فناوری در نمایشگاه بین المللی تهران افتتاح شد
زمان افتتاحیه و اختتامیه سی ویکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر اعلام شد
۱۱۵ رسانه خارجی جشنواره فیلم فجر را پوشش می دهند
"فرزند این سرزمین" به نفع بیماران و زلزله زدگان ساز می زند
قول مساعد وزارت ارشاد برای حل مشکلات نمایشگاه کتب کاربردی و دانشگاهی
نمایشگاه اسناد و نسخ خطی سردار جنگل دایر شد
برپایی جشنواره عکس و فیلم ضریح جدید امام حسین(ع)
نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها افتتاح شد
تقاضای رسانه های 23 کشور جهان برای حضور در نمایشگاه مطبوعات تهران
نخستین پاویون اختصاصی ایران در نمایشگاه بین المللی پزشکی بلاروس برپا می شود
بازدید مدیران فرهنگی ارشاد از مجموعه کارخانجات چاپ هایدلبرگ آلمان
بازدید نیم میلیون نفر از نمایشگاه رسانه های دیجیتال
تبلیغ جهانی جایزه ادبی شهید آوینی در نمایشگاه فرانکفورت